Compromís per Xàbia aconsegueix un resultat “molt il·lusionant” en les eleccions generals

La coalició Compromís-Equo multiplica per quatre els vots de 2008 i se situa com la tercera força més votada a nivell local

Compromís per Xàbia ha valorat com “un gran èxit molt il·lusionant” els resultats obtinguts per la coalició Compromís_Equo a Xàbia a les elecciones generals del passat 20N. La suma del valencianisme polític i l’esquerra moderna i ecologista ha aconseguit quadruplicar els vots dels comicis de 2008. Si aleshores van obtindre 144 vots, diumenge passat van ser 572 els sufragis aconseguits.

El creixement de Compromís a Xàbia és el més important de tots els partits que concorrien a les eleccions per la circumscripció d’Alacant i que han obtingut representació al Congrés dels Diputats (per València, en el cas de Compromís). En aquest sentit, des de la formació apunten que “el PP ha perdut vots a Xàbia i el PSOE s’ha enfonsat mentre que nosaltres hem aconseguit créixer perquè la gent ens veu com l’alternativa al bipartidisme tradicional i neoliberal”.

Aquest recolzament, traduït en un creixement de quasi el 400%, ha situat a Compromís per Xàbia com la tercera força més votada a nivell local. Un resultat que “considerem excel·lent atés la manca de recursos de que disposàvem en comparació als altres partits estatals”.

A més, des de Compromís per Xàbia també han volgut agrair “la participació de la gent en els actes de campanya que hem organitzat així com el suport d’aquells que s’han acostat a nosaltres per ajudar-nos”

Arxivat en: General