Compromís i Melderomer presenten a Xàbia el documental MengemSA

Compromís per Xàbia i el col·lectiu audiovisual Melderomer han organitzat aquest divendres 22 de març la presentació del documental MengemSA. Un treball audiovisual de 43 minuts de durada que dóna veu a diversos col·lectius i personalitats que treballen des de diferents sectors per l’agricultura ecològica i la sobirania alimentària del País Valencià.

El documental està estructurat en dos parts: una primera on es plantegen i s’expliquen els diversos problemes de l’actual sistema agroalimentari i una segona part on es parla d’alternatives al mateix. I tot, amb la lluita dels veïns de Benimaclet (València) per recuperar els horts urbans com a fil conductor de la història.

L’acte, que tindrà lloc a la saleta de conferències del Museu Arqueològic i Etnogràfic Soler Blasco de Xàbia a les 19 hores, començarà amb una breu presentació per part de membres del col·lectiu Melderomer, seguida de la projecció del documental. En acabar, s’obrirà un torn de paraules per debatre, preguntar o fer propostes sorgides a partir del visionat de MengemSA.

A la xarxa ja està disponible el tràiler del documental. A més, podeu trobar més informació sobre Melderomer al lloc web del col·lectiu, YouTube, Facebook o Twitter.

Arxivat en: Cultura i Educació, Economia i Ocupació, Local, Sanitat i Benestar Social, Temes, Urbanisme i Medi Ambient