La Generalitat adeuda a l’ajuntament de Xàbia més d’un milió d’euros

El col·lectiu de Compromís de Xàbia ha denunciat que els organismes públics tenen un deute de més d’un milió d’euros amb l’Ajuntament, més concretament 1.200.000,26 €. Aquesta és la situació del deute públic amb el consistori xabienc fins final de març, i tenint en compte que aquestes dades son relatives a les subvencions assignades abans de desembre de 2012, pel que des de compromís auguren que la quantitat serà superior atenent les subvencions de l’any 2013.

Amb aquesta acció el col·lectiu de Xàbia és suma a la campanya #Quielsté? engegada per l’organització comarcal de Compromís per difondre el deute dels organismes públics amb els habitants i entitats de la Marina Alta.

Desglossant les dades, Compromís ha volgut destacar que és la Generalitat l’organisme que més diners deu, però la diputació d’Alacant (7.600€) i el Ministeri d’economia i hisenda (5.231€) també es troben entre la llista de morosos.

Per altra banda, també han lamentat que en matèria d’ocupació queden per pagar les subvencions de 2011, un total de 45.752,04€, per la contractació de 10 treballadors.

Compromís ha assegurat que aquest deute afecta directament en la gent de Xàbia els seus impostos que haurien de repercutir en el poble acaben sent destinats per pagar els deutes que generen els organismes públics amb l’Ajuntament. I per tot això han exigit que es liquide el deute amb el consistori.

Arxivat en: Economia i Ocupació, Local, Sanitat i Benestar Social