Compromís denuncia l’abandonament del punt de vigilància de Les Planes

El col·lectiu de Compromís per Xàbia ha denunciat públicament la situació de deteriorament en la que es troba el punt de vigilància contra incendis de les Planes.

Aquesta caseta de fusta, que l’Ajuntament va instal·lar perquè l’ACIF (Associació Contra Incendis Forestals) realitzara les tasques de vigilància i des d’on actuar en primera instància, ha quedat pràcticament inservible ja que les inclemències meteorològiques han alçat part de la teulada i, el més greu, és que l’estructura ha perdut l’estabilitat quedant inclinada.

Compromís reclama a la regidoria de Medi ambient que repare els danys, i que no ho dilate les actuacions en el temps per evitar que les deficiències no es puguen rectificar.

Segons els col·lectiu la situació és crítica ja que posa en perill als voluntaris que han de fer ús, i lamenta que l’equip de govern no haja fet cas als requeriments de l’associació. A més, entre les peticions es demana l’adequació de la zona, i es que entre altres coses els pins del voltant han disminuït la visibilitat i resten funcionalitat a aquest punt estratègic.

Arxivat en: Urbanisme i Medi Ambient